Lirik Lagu Nistalgia - Kasih Kembalilah - Rachmat Kartolo


Bila ku kenang
Masa yang silam
Kala kita masih bersama

Berkasih sayang
Siang dan malam
Bahagia s'lalu tiada duka

    Kini kau telah memutus cinta
    Dengan tak memberi alasan
    Apakah aku telah berdosa
    Deritaku tak terlukiskan

Duhai kekasih
Kau kembalilah
Padaku yang menanggung rindu

Intro ...

    Kini kau telah memutus cinta
    Dengan tak memberi alasan
    Apakah aku telah berdosa
    Deritaku tak terlukiskan

Duhai kasihku
Kau kembalilah
Padaku yang menanggung rindu

Intro ...

( Akupun s'lalu
Tetap terbayang
Ketika aku disisihmu )

( Memadu cinta
Setiap masa
Bahagia s'lalu yang ku rasa )

( Kasih jangan kau salah menduga
Aku takkan memutus cinta
Padamu kuserahkan cintaku
Dan segenap jiwa ragaku )

( Duhai kasihku
Jangan berduka
Aku kan kembali padamu )


1 Response to "Lirik Lagu Nistalgia - Kasih Kembalilah - Rachmat Kartolo"